esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 9




Mth: sa oled vist väsinud? Sa võid minu voodis magada, ma nagunii magan ema ja isa voodis. Kasutan lihtsalt võimalust ja kui sa pole väsin'd siis võid minuga telekat vaadata või midagi.M: ma vist vaatan sinuga telekat.Mul tõesti polnud und, peale sellist päeva ma lausa kardan magama jääda!Mth: selge! Me võime vaadata mingit filmi või...M: otsusta ise.Mth: selge, otsustan ise.Ta naeris.---Nüüd ma siis saan aru miks oli ta ennem naernud, see film mille ta käima pani on tõsiselt tobe, üks jaburus teise järel. Ma poleks uskunud, aga pärast sellist päeva ma naeran, kuid siiski ettevaatlikult, sest kardan et saan jälle haiget.---Olin magama jäänud, ärkasin ja esimene küsimus mis mu peast läbi käis oli traditsiooniline "Kus ma olen?" Ja teine traditsiooniline küsimus "Kuidas ma siia sain?" Siis aga meenutasin omale varem toimunut... kasuisa, Mathias, film... ohkasin raskelt. Aga ma pole siin diivanil üksi! Ka Mathias magab siin, minu pea on ühel pool diivanit ja tema pea teisel. Mu suule kerkis väike muie.---Uuesti ärkasin juba hommikul ja üksi, jumal tänatud. Ajasin ennast püsti, pea valutas ja mu nägu ei jätnud ka jonni. Läksin kööki, seal oli ka Mathias. Ta vaatas mulle tõsise näoga otsa, aga mõne sekundi pärast purskas ta naerma. Ta tõusis oma kohvitassi tagant püsti ja kõndis minu juurde.Mth: tuleÜtles ta ikka veel itsitades.Kõndisin temaga kaasa. Ta pani mu peegli ette seisma. Omg... mu nägu... õigemini parem pool mu näost... mõned kohad on sinised ja hästi paks on kõik.M: C'mon! Eii! Jumal ma olen hullem kui inetu pardipoeg!Mathias hakkas jälle naerma ja ma läksin naeruga kaasa.Mth: kuule, su kasuisa - ma vähemasti arvan et see on tema - läks mõni minut tagasi kodust ära, on sul võtmed või midagi? Saaksid oma telefoni kätte.M: jah, tegelikult on mul ära peidetud varu võti.Mth: kuhu su kasuisa minna võis?M: tal selline töö, et kui ülemus-boss ütleb, et nüüd lähed see päev, see kellaaeg sinna ja teed seda. Ilmselt läks tööle siis.Mth: hmm, okei. Lähme toome su telefoni ära? Aa...ja kui kaua tahaksid siin olla? Minu pärast võiksid sa kuni mu vanemate koju tulekuni siin elada. Kuidas siis jääb?---Loodan et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar