esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 7



Mathias - Mth

Naaber ulatas mulle käe.
??: Mathias
Haarasin ta käest ja üritasin midagi naeratuse taolist, aga nii kui proovisin käis mu näost läbi tohutu valu, tänu millele ma oma käe suule panin. Kui ma käe ära võtsin sain ma shoki, terve käsi oli verine. Mu käed hakkasid veel hullemini värisema kui nad olid teinud seda varem, tundsin kuidas igasugune veri mu näost kaob ja kuidas nägu selle peale valgeks läks.
Mth: Rahu...püüa rahuneda, ma üritan seda puhastada ja siis lähme traumapunkti.
Ma lihtsalt noogutasin õrnalt, ma ei suutnud midagi öelda.
Ta pani mingit vedelikku, ilmselt midagi mu haava või mis iganes mul seal näos on puhastamiseks vatitupsule ja hakkas sellega mu nägu tupsutama, ma ei tundnud midagi...
Mth: peale selle et su ninast ja suust verd jookseb on sul ilmselt tükk aega pool nägu paistes.
Mathias vaatas mulle otsa pilguga tegelikult-see-ei-ole-ju-päris-maailma-lõpp. Jälle tahtsid need totakad pisarad mu silmadest välja tungida, aga ei! Seekord ma ei lase neid sealt välja, ma pole mingi halav plika sest... võibolla poleks targem põhjuseid nimetada, sest siis ma hakkan küll jälle nutma.
Mth: Oota hetk, toon sulle midagi külma.
Mathias läks teise tuppa, oli kuulda külmkapi ukse avanemist ja seejärel sulgemist. Mõni hetk hiljem oli ta juba minu juures rätikusse mähitud jääga. Ta pani selle mu põsele.
Mth: hoia.
Siis võtsin ma talt jää üle ja ta tõusis püsti. 
Mth: tunned sa, et peaks traumapunkti minema või ei? Kui jah siis lähme, aga ma mõtlen et peaksime bussiga minema. Võib keeruliseks minna.
Siis vastasin ma talle hästi ettevaatlikult suud liigutades, sest kartsin jälle haiget saada.
M: eii... vist pole vaja, ei tunne enam väga valu, pigem oleks kõik nagu...paistes.
Mathias hakkas naerma, aga lõpetas ka kohe
Mth: Kas sa palun räägiksid mulle mis juhtus?
M: ...
---
Loodan, et meeldis :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar