esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 11



Jõudsin esikusse, ikka veel ukse ees seisnud Rain seisis ja naeris. R: ta on ju ilus...Ta naeris ja lõi Mathiast küünarnukiga ribidesse. Mathias võpatas löögist, aga seekord naeris ta Rainiga kaasa ja ütles mulle.Mth: ära pane tähele, Raini ajud on veel välja arenemata, küll ta ka areneb.Rain lõpetas naermise ja mina ühinesin Mathiase naeruga.R: ai mees, sa veel maksad.Rain irvitas.Mth: õnneks saan ma su siit iga kell välja visata. Mida kuradit sa siis ukse ees passid? Tule sisse lammas.Rain astus sisse ja tõmbas ukse enda järelt kinni. Ta vaatas mulle otsa.R: tegelikult lubasin ma emale et olen "tubli poiss".Mathias irvitas.R: mina olen Rain, Mathiase ainuke sõber.Mathias lõpetas irvitamise.Mth: minu arust olid sina see, kes Glara peo kutsest ilma jäi.Mathias naeris kõva häälega.R: Ai ma teen kõik tagasi! Aga igastahes, mina olen Rain.Ta ulatas mulle käe. Andsin talle ka oma käe ja itsitasin.M: mina olen Lisella, meeldiv tutvuda Rain.Mth: ai kurat Lisella, me unustasime su telefoni! Su kasuisa jõudis tagasi just!M: vahet pole, elan üle.Naeratasin Mathiasele.R: miks ta seda telefoni kasuisa juuresolekul ära ei saa tuua?Mathias vaatas Rainile ole-lihtsalt-vait pilguga otsa.M: märkad sinuseid ja rohekaks tõmbumas kohti mu näol? Tema on selle põhjus, Mathias võib sulle rääkida, ilma temata... ma ei teagi kus ma praegu siis oleksin.R: ahah, sorri.Mth: Davai, mis teeme? Krõpsud? Popcorn? Hea film?R: a ma tõin oma kraami ka kaasa.Rain pani oma seljakoti esiku kapile ja hakkas sealt asju välja laduma. 2 pakki krõpsu, 3 pakki popcorni, 1 kahe liitrine sprite. Mathias võttis pooled ja Rain teise poole asjadest ning läksid kööki, ma järgnesin neile.Mth: mis filmi vaatame?R: ütle seda meile sina.Mth: a ma pole midagi välja otsinud. Rann sa tead kus dvd-d on, minge valige Lisellaga midagi välja, ma olen nagunii kõike juba näinud mis seal on.R: okei.Ta hakkas elutoa poole minema ja ma läksin tema kannul. Ta võttis teleka all olevast kapist välja suure karbi, see oli läbiniste filme täis.R: nii, mis meil siin on.Ta laotas dvd-d põrandale laiali.---Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar