esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 16



Al: aga kl 14 pargis siis? (10:36)M: Jah. Alessia, ma rääkisin emale, et ma olen sinu perega kuni vaheaja lõpuni tripil, kui ta peaks sulle helistama või midagi, siis ütle, et ma olen teiega ja pla, pla, pla. Ma seletan sulle siis kui kokku saame, okei? (10:37)Al: jaja. Krt, ma pean minema. Tsauu! (10:37)(Alessia has logged of)Nojah siis. Mis ma nüüd teen? Kuulsin teises roas Mathiase naeru. Ta on nüüd vist maha rahunenud, ühineks nendega? Mõeldud-tehtud. Ajasin ennast voodist püsti ja suundusin elutuppa.Mth: oi tere! M: tere-tere.

Naersime...jälle. Mathias oli nüüd kohe eriti rõõmsas tujus. Järsku kuulsime auto mürinat. Mina ja Mathias jooksime köögiakna poole, Rain meie kannul. Jap, sealt tuli ema.
Mth: Lisse pea alla kurat!
Kükitasin.
M: sorri noh...
Rain oli ka kööki jõudnud, viskas ühe pilgu õue ja seejärel vaatas mulle otsa ja itsitas.
R: mulle hakkab see teie spioonimäng juba päris meeldima. Mathias pööras ennast teist pidi, et Rainile otsa vaadata.
Mth: Kurat mees, ole vait! Ma rääkisin sulle mida see Fu*king Karmo talle tegi! Tra ise sa nii-väga kaitsed tüdrukuid!
Ta läks ikka päris närvi. Ma olin nende kahe vahel.
R: Rahu nüüd! C'mon! Keep calm mees! Ma saan ju aru küll!
Mathias tõmbas oma käed rusikasse. Oh no... ma olin ikka veel nende kahe vahel, kükitasin. Tõusin püsti ja jäin näoga Mathias poole. Kallutasin pead ja manasin ette veidi kurvema näo.
M: Mathias rahu. Mis nüüd siis on?
R: Lisella, ta õde...oih, sorri.
Mathias pani silmad kinni hingas sügavalt sisse ja siis välja.
Mth: Tundlik teema.
Mathias avas oma silmad, vaatas mulle otsa. Ta kergitas korraks oma suunurki ning lasi need siis alla tagasi. Siis pöördus ta Raini poole. Astus minust mööda ja pani käe Raini õlale.
Mth: sorri Rann.
Ta patsutas kaks korda Raini õlga ja läks köögi kappide äärde.
Mth: kes teed tahab?
Me naersime. Kuskilt käis uksepauk...
---

Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar