esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 13


Osa 13



Vaatasime filme ja rääkisime juttu kuni kell oli juba peaaegu pool neli, siis läksime magama, mina külaliste tuppa, Rain Mathiase tuppa ja Mathias oma ema ja isa tuppa. Kui ärkasin, siis Rain veel magas, aga Mathias oli juba üleval. Läksin kööki, ta lihtsalt istus seal.
M: hommik...
Ühe hetkega oli Mathias ärkvel.
Mth: Misasja? Kell on alles kuus, miks sa nii vara üleval oled?
M: nii vähe on kell? Mul läks uni ära, miks sina nii vara üleval oled?
Mth: läks kah uni ära, tahad midagi süüa? Võileiba? Praemuna?
M: täitsa ükskõik.
Mth: Selge, ma otsustan praemuna kasuks, teen Rainile ka, sest ega seda hullu tea, pärast terve külmkapi sisu ta võileiva peal.
Naersime ja Mathias hakkas praemuna tegema. Sõime ja rääkisime juttu, vaatasime telekat. Mingi hetk ajas ennast ülesse ka Rain, umbes kell 8. 
R: mis te olete hullud vä? Magada ka ei lase, fa*king kuuest üleval juba!
Me naersime Mathiasega. Siis kuulsime auto põrinat, Mathias jooksis akna juurde. Hetke pärast kõlas teeseldud spiooni hääl.
Mth: Lisella, õhk on puhas.
Ma naersin, Rain vaatas minu poole umbes sellise pilguga "segased...", mille peale ka Mathias naerma hakkas.
Mth: Lisella, toome su asjad ja jätad emale kirja?
M: mhm.
Mathias vahetas riided, mul polnud midagi vahetada, sest mul lihtsalt polnud riideid.
Mth: oled valmis?
M: jah.
Astusime uksest välja, me ei võtnud Raini kaasa, sest see ikkagi minu kodu. Otsisin aknalaua alt välja varuvõtme ja läksime sisse. Vaatepilt mis mulle avanes oli kohutav, igal pool rämps ja prügi, öak.
M: mida kuradit siin toimub...?!
Mth: mul on tunne et su kasuisal on midagi plaanis.
M: mhm, sellest hullust ei või midagi teada.
Läksin oma tuppa, Mathias kannul. See oli ainukesena puutumata. Jumal tänatud. Kus mu telefon on? Võtsin oma seljakoti ja hakkasin riideid sinna sisse laduma, Mathias otsis samal ajal mu telefoni.
Mth: On see sinu telefon?
M: jah, on küll, aitäh.
Lisasin veel telefoni laadija ja panin seljakoti luku kinni, võtsin paberi ja pliiatsi ning kirjutasin emale kirja.
(KIRI)
"Tsau emps! Olen kuni koolivaheaja lõpuni kodust ära, sest..."

---
Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar