esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 5



Kasuisa - Ki

Tundsin kuidas silme eest hakkas mustaks minema ja kuidas pea ringi käib. Jalad muutusid nõrgaks, raputasin pead ja kui olin jälle tagasi saanud oma nägemise, läksin nii kiiresti tagasi oma tuppa kui sain. Istusin voodile ja pisarad hakkasid voolama. Võtsin nagist oma jope (väljas on sügis, septembri lõpp, aga on miinuskraadid) ja liikusin esikusse tagasi, ema ja kasuisa olid köögis juba.
E: kuhu sa lähed?
M: ma...ma lähen jalutan veidi.
Panin jalanõud jalga ja läksin õue. Õues nägin jälle oma naabrit, kes jalutas koera, saaksin ma vaid oma koera tagasi...
---
Tagasi tuppa tulles nägin kuidas ema ja kasuisa suudlesid. Iuu! Kui isa veel siin oli siis küll midagi sellist ei toimunud!
Jõusin tagasi oma tuppa, panin kooliasjad kokku ja läksin kohe magama.
---
2 nädalat hiljem.
Olen koolis väga kaua, sest varsti-varsti, saabub veerandi lõpp, tuleb vaheaeg ja hinded pannakse välja. Tuleb heade hinnete jaoks pingutada, oeh... ---
Viimasel koolipäeval.
Jess, jess! Homsest algab vaheaeg, ma tean et ainult 1 nädal (sügisvaheaeg), aga siiski. Olid lühendatud päev ja seega sain varem koju.
--- Koju jõudes oli ema ka kodus.
M: miks sa nii vara kodus oled? Kell on alles 12...
E: ma unustasin sulle eile öelda, ma lähen sõbrannadega 2-ks päevaks saaremaale, varsti peangi minema hakkama. Su kasuisa peaks ka varsti koju jõudma.
M: miks ma üksi ei võiks olla!?
E: kullakene, sellepärast et ta tahab sinuga lähedasemaks saada ja sellepärast et sa pead kuni oma ülejäänud elu lõpuni teda aksepteerima...
Ema ohkas ja võttis oma suure koti.
E: tsau siis!
M: tsau...
---
Kui kasuisa koju jõudis läks ta dušši alla ja kui ta sealt ära tuli, pani ta omale selga valge pluusi mis kleepus vastu ta niisket keha nii et ta lihased (olgem ausad...musklid) selgelt näha jäid..
Ki: nii, me saame terve nädalavahetuse koos olla, suurepärane kas pole?
Ta ütles seda kuidagi nii madala häälega, mida ta üritab?
Siis hakkas ta mulle aeglaselt lähenema. Alguses ei teinud ma temast välja, aga kui ta oli mulle päris lähedale jõudnud, siis...
---
Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar