esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 6



Kui kasuisa oli mulle päris lähedale jõudnud siis haaras ta minust tugevasti kinni. Mind tabas paanikahoog ja rabelesin nii kuis jaksasin, aga kurat! Ta on ju minust palju tugevam! Siis ta suudles mind... Mul oli tunne, et hakkan kohe oksele. Kuidagi sain ma rabeletud nii palju, et sain oma jalgu liigutada. Esimese hoobi andsin ma talle teate-küll-kuhu aga teiseni ma ei jõudnud. Ta virutas mulle rusikaga vastu paremat põske. Kuradi valus on ja pilt on pisut hägune. Mind ei huvitanud. Jooksin esikusse, haarasin varnast esimese jaki ja maast suvalised jalanõud. Jõudsin enne kasuisa uksest välja ja blokeerisin ukse mingisuguse puu koikaga mis lebas ukse kõrval, justkui oleks saatus seda ette näinud. Ma panin kiiresti jalanõud jalga, õnneks olin ma enda omad kaasa saanud. Jooksin. Ma jooksin elueest. Ma jooksin kellelegi otsa...naabrile. 5 sekundit me lihtsalt seisine seal ja vaatasime üksteisele otsa. Siis käis aga kõva pauk. Kasuisa hakkas ust prõmmima. Ma tardusin hetkeks. Olin valmis juba uuesti jooksma hakkama, kuid naaber võttis mult käest kinni ja vedas mind enda majja. ??: pane jalanõud riiulisse ja anna jakk mulle, ma panen kappi.
Ma ei olnud seda ikka veel selga pannud.
Ma ei teinud midagi, lihtsalt seisin...
??: Kuule... ma ei tea mis juhtus, aga ma aitan sind.
Ta naeratas mulle. Andsin jaki talle, ka selle olin suutnud enda oma kaasa võtta. Seejärel võtsin ma vaikselt värisevate kätega jalanõud jalast. Ta võttis mult uuesti käest kinni ja viis ühte suurde tuppa kus oli diivan, telekas, riiulid ja muud sellist, see oli ilmselt elutuba. Ta pani mind diivanile istuma ja läks korraks ära. Ta tuli hetke pärast tagasi koos tekiga ja andis selle mulle, siis läks ta uuesti ära ning tuli tagasi...esmaabikarbiga? ??: mis juhtus? Su parem pool näost on täiesti...
Siis ma tundsin seda valu, kõik surises ja tundus nagu põleks.
??: kes seda tegi?
Pisarad voolasid üle mu põskede.
M: miks sa seda teed?
??: teen mida?
M: see... see... et sa aitad mind... suvalist.
??: esiteks, ei ole sa suvaline. Teiseks, mis su nimi on?
M: Lisella
Ta ulatas mulle käe.
??: Mathias.
---
Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar