esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 4



Klassiõde - Kl

Rääkisin klassiõdedega ema uuest mehest ja sellest et ta meie juurde kolib.Kl1: Mida värki? Su ema ja isa alles lahutasid ju?Kl2: Ja ta nagu mingi 10 aastat noorem ka ju su emast!M: aitäh, et meelde tuletasid...Kl2: eino aga see on imelik ju.M: no on jah, aga mida ma teha saan?Ja nii see vaidlus kestis kuni kella helisemiseni.---Tund lõppes ja õpetaja tahtis minuga veel geo hinnetest rääkidaÕ: sul on väga head hinded! Ma võiksin su lausa olümpiaadile saata, oleksid sa huvitatud?Eieieiei, nagunii mul see kasuisa probleem kaelas! Miks veel mingi kuradi olüpiaadi on vaja?!M: ma kardan, et mul ei ole aega. Mul eee.... on.... on teistes ainetes vääääga palju õppida niiet mmm... jah, headaega.Siis astusin ma klassist väla ja olukord läks veel piinlikumaks, ma kõndisin otsa oma naabrile, täiesti lõpp!M: mm...sorri.Ta lihtsalt vaatas mulle otsa ja siis ma kõndisin sealt minema, piinlik!---Lõpuks kool läbi ja hakkasin kodu poole kõndima. Kui lõpuks kodus olin, viskasin koolikoti toa nurka, panin teleka käima ja läksin kööki võikut tegema. Varsti oli kell juba 17:midagi ja kuulsin kuidas keegi uksest sisse tuli. Läksin vaatama.M: ema? Miks sa juba kodus oled?Tavaliselt tuleb ta umbes 19 paiku.E: su kasuisa tuleb täna! Hakkame koristama!Ema oli nii rõõmus, ma pole ammu teda nii rõõmsana näinud. Minu emotsioonid olid otse vastupidised.---Oligi aeg sealmaal, et kasuisa tuleks ja varsti ta tuligi. Uksel kõlas koputus, ema tegi ukse lahti. Seal seisis mees, ühes käes üks roos ja teises kohver. Ta ulatas roosi emale ja astus sisse, ema nuusutas roosi ja lausus.E: tere tulemast koju Karmo! Karmo, see on minu tütar Lisella ja Lisella, see on Karmo, sinu uus isa.Uuugh!!! Ta ei ole mu isa! Ta ei saa asendada mu isa! Selle asemel et seda välja karjuda, üritasin ma viisakas olla.M: Tere, meeldiv tutvuda.Seda öeldes tundsin ma kuidas pilt hakkab järjest hägusemaks muutuma ja kuidas mu pea ringi hakkas käima...---Loodan, et meeldis :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar