esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 10



Mth: Minu pärast võiksid sa kuni mu vanemate koju tulekuni siin elada. Kuidas siis jääb?
M: noh jah. Tegelikult ma tõesti ei tahaks seda vastikut sit...khm
Viha minus tõusis, mulle tekkis kananahk ja süda hakkas taguma. Tõmbasin suure sõõmu hapnikku endasse ja kui tundsin et olen piisavalt rahunenud jätkasin.
M: Praegu ei tahaks ma sinna tagasi minna, sest ema pole ja mul pole õrna aimugi mis see Karmo (Kasuisa nimi kui keegi veel mäletab :D) minuga ette võtab. Ma kardan...
Hoidsin vaevu pisaraid tagasi.
M: ma kardan teda. Ma kardan seda milleks ta võimeline on ja mida ta mulle kui ka emale teha võib.
Ohkasin ja vaatasin siis uuesti Mathiasele otsa.
M: kui sulle tõesti sobib ja ma su plaane ei riku ega muud sellist, siis oleks tore kuni saaksin vähemalt ema koju tulekuni siin olla.
Mth: Ei, sa ei riku mu plaane ja see oleks tore kui jääksid. Ainult, et ma kutsusin Raini - oma klassivenna - täna õhtuks siia, juba reedel. Ma võin talle öelda, et ta tuleks...
Ma katkestasin teda.
M: Eii! See on sinu kodu ja ta on sinu sõber. Mind ei häiriks ta, kohe kindlasti mitte. Ma ei andestaks endale kui sa siiski oma PLAANE minu pärast rikuksid.
Mathias hakkas naerma.
Mth: sa oled nii armas.
Ja ta naeris edasi.
M: nojah, vaata see on see 13 aastase elu, tatikas alles.
Naersin nüüd ka juba mina.
---
Õhtu poole, kui olime käinud Vikiga (Mathiase koer, varem mainitud) jalutamas ja Mathias lõpetas söögi tegemise heliseski juba uksekell. Mathias läks lahti tegema. Ma jäin kööki sööma. Oli kuulda lõbusaid hääli.
R: jou Matu!
Mth: Jou, Jou Rann!
Naeris Mathias.
Mth: A tule edasi. See et naaber on siin, kodus veits...jahm.
R: Naaber? Tüdruk? Ilus? Uuu...
Rain tegi musitamis hääli. Mathias sai vihaseks.
Mth: Rain mul läheb süda pahaks! Ta on 13 aastane ja juhuslikult köögis ja kuuleb kõike, täiesti ära keeran'd!
R: Sorri, sorri noh! Ma ei teadnud ju! Aga äkki sa siis tutvustaksid meid üksteisele?
Mathias rahunes.
Mth: Lisella! Tuleksid siia?
Kuulsin Mathiase hüüdeid ja hakkasin esiku poole liikuma, varasemast jutust naeru tagasi hoides. Jõudsin esikusse
---
Loodan et meeldis :)

Rain - R

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar