esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 12


Rain laotas dvd-d põrandale laiali
R: sorteerime välja need mida me vaadata ei tahaks ja pärast siis valime mõlemate alles jäänud plaatidest välja paar tükki.
M: okei.
Hakkasin siis sorteerima, see läks kiiresti. Umbes minuti pärast olime juba mõlemad sorteerimisega lõpetanud. Kuna seal oli väga palju filme mida ma varem näinud ei olnud, siis jätsin need alles. Raini alles jäetud plaatidest olid ka enamused need, mida ma ei teadnud.
M: vali ise, ma pole enamusi nendest näinud.
R: okei.
Rain valis kiiresti plaadid ja tõstis ülejäänud tagasi kasti ning pani selle kappi. Läksime tagasi kööki. Mathias oli vahepeal popcorni teinud.
Mth: valisite välja?
R: jap, tee siva...
Mth: rahu, rahu. Küll ma jõuan.
Mathias naeris korraks, siis peatus ta pilk minul.
Mth: kuidas nägu elab?
M: ma ei tunne seda väga, lihtsalt tuim on.
Mth: homme tuleb su ema koju?
M: jah.
Mth: kuidas sa talle oma kasuisa-juhtumit selgitad?
M: kurat...
R: ououou, kui ma esimeselt kakluselt...
Ma katkestasin teda.
M: esimene kaklus?
R: nojaa noh. Ega ma niisama peksma ei lähe, aga kuradima närvi ajab, kuidas osad tüdrukuid nagu rämpsu kohtlevad, siis...
Mth: Jaa Rann, aga mina nägin - just nimelt, sa oled ainult ühe korra kakluses olnud - seda asja nii, et Wille sebis su peaaegu-tüdrukut-kellega-sa-pole-kunagi-rääkinud ja sa said kurjaks, läksid Willele kallale ning said ise peksa.
Mathias naeris südamest, ma itsitasin ka.
R: riku, riku kõik ära. Igastahes, mida ma öelda tahtsin, on see, et kui ma sealt fight'ilt tulin siis oli mu nägu umbes samasugune, nagu sul, natuke hullemgi veel. Mu sõber oskab nende kosmeetika asjadega ringi käia ja saaks selle peaaegu märkamatuks teha ja...
Mth: kas natukene liiga keeruliseks ei lähe? Mina teen ettepaneku, et jätad emale kirja, kus mainid et jääd mingil põhjusel sõbra juurde, aga tegelikult oled nädal aega siin.
M: aitäh Mathias.
Ma naeratasin talle ja ta naeratas vastu.
M: aga siis peaks homme vara hommikul minu juures ära käima, kasuisa läheb kell 8 tööle ja tuleb ilmselt kuskil 10 paiku.
Mth: okei
---

Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar