esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 14



Alessia - Al
Sasanna - S

"Tsau emps! Olen kuni koolivaheaja lõpuni kodust ära, sest Alessia kutsus mind nädalaks enda perega tripile, läti, leedu jne. Sorri, et sa sellest nii teada saad, aga see oli sekundi otsus. Olen Pühapäeval tagasi :)
Lisella"
Ohkasin ja panin kirja köögilauale. Imelik on mõelda, et tegelikult olen ma terve see nädal naabermajas ja mitte sellepärast et ma tahaksin, vaid sellepärast, et ma ei saa oma paistes näoga ema juurde ilmuda, see Karmo võib hulluks minna juu! Mathias luges kirja läbi, noogutas mulle ja hakkasime minema. Haarasin kaasa oma koti ja kõndisime tagasi Mathiase majja, seal ootas meid Rain. Ta oli vahepeal ära söönud oma munad ja vaatas telekat, ka Mathias läks telekat vaatama. Mina suundusin külaliste tuppa telefoni laadima panema. Kui sain selle käima, ootas mind seal 7 vastamata kõnet, 4 Alessialt ja 3 Susannalt. Helistasin kohe Alessiale, et toimunust rääkida. Ta võttis vastu. Jess!
Al: Tsauuu! Omg, kus sa oled olnud?
M: a tsau, tead on toimunud palju... värki... mu elus.
Al: Ma kuulan.
M: tead, see pole telefoni jutt, saame mõni päev kokku, siis räägib.
Al: oioi...
M: njah, aga kle, ma ütlesin emale selle värgi pärast, et olen koolivaheaja lõpuni sinu perega tripil, pls, kui ta hellab, siis mängi kaasa ja hoia mind sündmustega kursis.
Al: ma'i saa midagi aru, aga okei, ma mängin kaasa. Ühel tingimusel...
M: ja see oleks?
Al: et hiljem räägid mulle kõigest! Detailist detailini!
M: mhm, aga siis saame mõni päev kokku. Aitäh Allu, sa oled parim!
Al: ma tean jaa! A ma pean lõpetama, tsauu!
*tuut, tuut, tuut, tuut* 
See lõpp oli küll imelik, nojah, ilmselt siis ainult minul ei lähe sitasti. Ka Susannalt oli vastamata kõnesid, helistasin ka talle.
M: tsau...
S: tsauu! Kus sa olid? 
M: juhtus natuke... asju.
S: omg! Räägi!
M: see pole telefoni jutt.
S: a okei, minu elus on ka sht sitasti praegu...
M: mis juhtus?!
Susanna ohkas.
M: Henry?
S: Ei! Jah... maitea!
M: mis siis juhtus?
S: nagu sa ütlesid, pole telefoni jutt.
M: selge.
S: viitsid millalgil kokku saada?
M: jap, pff... muidug!
S: homme?
M: okei.
S: kurat, Henry...
---
Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar