esmaspäev, 14. detsember 2015

Osa 18



Al: eino tere...
M: Sorri, sorri, sorri Allu! Tõsiselt ka... Ma jäin magama, alles nüüd tõusin.
Al: nojah siis.
M: Allu ära ole palun väga pahane, paluun.
Oli väike vaikus ja ma kartsin, et ta on kõne kinni pannud.
M: Alessia?
Al: Jaja... Sinu peale ei saa ju pahane olla!
Me naersime
M: Kas sulle homme kell 12 sobiks kokku saada?
Al: Noo... põhimõtteliselt jaa.
M: Super! Kle mul kõht suht tühi, lobiseme homme pargis.
Al: Okei, tsauka!
M: Tsau!
(kõne lõppes)
Läksin kööki, leidsin pliidi pealt poti koos tatra ja hakklihaga. Seejärel asusin kappe läbi uurima, sest mul polnud õrna aimugi kust Mathias neid taldrikuid välja võlub. lõpuks leidsin õige kapi ja krabasin endale sealt taldriku. Tõstsin kuhjaga
taldrikule mõnusalt auravat tatart, tatra kõrvale lisasain hapukoort ja alustasin söömist.
---
Mõne aja pärast tulid Mathias ja Rain koju.
R: Oiii, unimüts ka ennast ülesse ajanud.
Mathias muigas.
M: Kas ma pean sulle meelde tuletama, mis kell ma tõusin? Sa nägid alles sellel kellaajal und oma tüdrukust, tänu kellele peksa said.
Mathias purskas naerma. Raini suunurgad vajusid alla. Ma olin enda öelduga rahul ja mu näole tekkis võidurõõmus grimass.
Mth: Rain sai tüdrukult oma praegu!
Mathias ei suutnud lõpetada naermist.
Raini näole saaabus õel naeratus, ta keris oma varukad ülesse ja lähenes aeglaselt Mathiasele.
Mth: Tahad veel ühe korra peksa saada?
Mathias irvitas, kuid Rain ei lõpetanud talle lähenemist. Kui ta oli talle päris lähedale jõudnud, valmistus ta löögiks. Rain tõstis oma rusika kõrgele ja saatis selle Mathiase põse poole teele. Veel ennemgi kui ta oli suutnud aru saada mis toimub, pani Mathias käe näo ette ja rusikas maandus talle otse pihku. Mõlema poisi suud laienesid õelaks naeratuseks. Oli näha, et nad vaid mängisid teineteisega.
---
Kui olin juba 10min pealt vaadanud nende kähklust, andis Rain alla, sest Mathias kaitses ära iga ta löögi, mille oli ta osavalt teele saatnud. Mathias hakkas oma võidu peale naerma, aga ei öelnud midagi. Tekkis vaikus. Ma katkestasin selle.
M: Mathias.
Mth: Ja?
M: Ma saan homme kl 12 sõbraga kokku.
Mathias noogutas vastuseks, kuid Rainile sellest ei piisanud.
R: Kas ta on sõber või sõbranna?
Ta irvitas ja Mathias ohkas.
M: Mul on kahju Rain, aga ta on sõbranna.
Vaatasin Rainile teeseldud kurva näoga otsa.
R: Ilus?
Ma hakkasin naerma ja kui olin rahunenud, vastasin talle.
M: Mul on nii kahju Rain, aga ta ema ei luba endale poissi võtta. Pealegist... Ta on 13, sama vana kui mina.
Rain vandus vaikselt ja Mathias muigas.
---
Loodan, et meeldis :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar