esmaspäev, 14. detsember 2015

osa 15



S: aga viitsid millalgil kokku saada?
M: jap, pff... muidugi!
S: homme?
M: okei.
S: kurat, Henry helistab vahele nagu mingi segane, vaatan mis tal siis öelda on.
M: okei, tsau!
S: õhtul räägib edasi, tsauu!
(Kõne lõpp)
Viskasin telefoni voodile. Mõtlesin, et vaataks mis Mathias ja Rain teevad. Nad olid ikka veel elutoas, teleka ees. Aga nad ei vaadanud telekat, vaid rääkisid. Ma siis ei sega neid. Läksin kööki ja tegin endale teed. Panin vee keema ja valisin karbist suvalise tee. Kui tee valmis tegin, istusin laua taha ja hakkasin seda lürpima. Ma ei tahtnud pealt kuulata mida Rain ja Mathias räägivad, aga elutoast oli nii hästi kööki nende vestlus ära kuulda. Järsku jäi mu kõrv millelegi pidama.
R: miks sa tegelikult teda aitad?
Mth: Lisellat?
R: jah, teda.
Mth: Ta on mu naaber. Ta jooksis mulle otsa, t-särgi väel ja nägu üleni verine. Mul lihtsalt oli tunne ja on siiani, et pean teda aitama. C'mon ta on mu naaber, see on normaalne ju...
Rain tegi väikse muige ja jätkas ükskõikse-tõsise häälega.
R: tema võid sa selle jutuga ära petta, mind mitte. Asi on su ões onju? Ta meenutab sulle teda.
Mathias üritas meeletult oma viha alla suruda.
Mth: lõpeta...
R: Mathias ma...
Mathias ei lasknud tal oma lauset lõpetada ja ei suutnud oma viha enam kontrolli all hoida.
Mth: Kurat Rain ma ütlesin, et lõpeta!
Rohkem ma ei tahtnud kuulata. Mathaisel on õde? Misasja? Tõmbasin hinge, võtsin tee tassi ja hiilisin tagasi külaliste tuppa. Panin tassi öökapi peale ja võtsin oma telefoni. Alessia oli mulle facebooki kirjutanud.
Al: Tsaul! Kle sry, et enne kõne nii järsult ära lõpetasin, veits pees olen oma eluga prg, kas saaksid juba täna kokku saada? (10:28)
Vaatasin kella, kell oli 10:34. Kirjutasin talle vastu.
M: Jaah ikka, Midagi tõsist? (10:34)
Alessia kirjutas kohe vastu.
Al: hmm, vb (10:34)
M: oh no, mis kell? (10:35)
Al: äkki 14? (10:35)
M: pargis? (10:35)
Al: mhm! Sa oled parim! Sa paistsid enne telefonis kuidagi murelik. Sul ka elu veits...? (10:36)
M: njah, saab ka nii öelda. (10:36)
Al: aga kl 14 pargis siis? (10:36)
M: jah. Aessia, ma rääkisin emale, et...
---
Loodan et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar