esmaspäev, 11. jaanuar 2016

Osa 25.5



Osa 6/6

"Me ajasime ta minema" sõnas Elliot
Edison tuli minu juurde ja patsutas mu õlga "Hästi panid Matt". Ka Elliot tuli minu kõrvale ja uuris mind "Ma arvan, et see sitapea sai isegi rohkem viga"
Kella neljaks saime rahva - enamjaolt - laiali jaotatud. Need kes olid liiga purjus, et end liigutada panime magama elutuppa, külaliste tuppa ning mu ema ja isa tuppa . Seega jäime mina, Lisella ja Rain ühte tuppa magama. Oli ainult väike probleem... Mul oli ainult üks madrats. "Mm, Lisse?"
"Jah?"
"Sa pead vist minu kõrvale magama tulema, mul on ainult üks madrats"
Lisella ei öelnud midagi, lihtsalt vaatas mulle otsa.
"Sa saad muidugi oma teki ja asjad" lisasin kiiresti
Lisella jäi mõttesse, siis ta ohkas ja nõustus lõpuks "okei"
Rääkisime veel kella viieni juttu ja siis jäime järjest magama. Kõigepealt Lisella, kelle pea oli vastu mu õlga vajunud. 
Seejärel Rain, kes jäi magama sellili ning käed rinnal risti nagu oleks kirstus ja siis mina.
---
Where's my happy ending?
Sry lühike osa, aga järgmine pikem... loodetavasti
~MrsNothing~

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar