pühapäev, 3. jaanuar 2016

Osa 24.1



Olles koju jõudnud, vahetasin ma oma kitsad teksad millegi mugavama vastu ja läksin sööma. Istusin telefonis, nii hea oli vahelduseks üksi kodus olla. 
Järgmine päev - reede -  möödus väga igavalt, sest Mathias käis vaid paar korda vahetunnis minuga rääkimas ja söögivahetunnis oli ta koos Wendy'ga. Olin selle pärast pisut tujust ära ja mis kõige hullem, täna on ka bioloogia, mis tähendab seda, et jälle 45 minutit Fredi kõrval. Jõudsin nagu tavaliseltki kõige esimesena klassi. Ma ei vaevunud isegi seekord õpetajat tevitama, mille peale ta mulle hukka mõistva pilgu saatis. Mis mõtet sel isegi olnud oleks? Ta ju nagunii ei tervita vastu. Võtsin välja oma telefoni, et vähemalt Alessia või Susannaga Facebookis rääkida, aga mõlema nime all seisis 'offline'. 
Pettunult libistasin telefoni tagasi kotti ja ohkasin. Hakkasin klassis ringi vaatama, õnneks oli klassi tunud vähemalt Carmen. Ta ei kuulu küll nende 'populaarsete' hulka, kuid on siiski enam-vähem populaarne. Selles mõttes, et ta ei käitu nagu räige beibe, vaid on normaalne, aga ta on siiski populaarne, tal on kindlasti rohkem sõbru kui mul ja ta käib ka väga palju poistega läbi. Teda saan ma klassis oma sõbraks nimetada, aga me ei ole väga palju suhelnud peale seda kui minu ellu tuli Mathias. Otsustasin seda viga kohe parandada. "Tsau" laususin ma kui olin ta laua juurde jõudnud.
"Tsau! Pole ammu rääkinud! Sa pead mulle kindlasti oma viimastest  elu 'updateidest' rääkima!" Vastas ta mulle õhinal.
"Las ma arvan, sa tahad Mathiasest rääkida?"
"Mhmh! Lao lagedale!"
Istusin tema kõrvale ja rääkisin talle põhisündmustest kuni helises tunnikell.
Kui see kohutav koolipäev sai läbi, läksin otse gümnaasiumi garderoobi Mathiast ootama, sest ka temal oli täna kuus tundi.
Varsti Mathias ka tuli. Koos Wendy'ga. Ma küll ei vihka Wendy't ja me võime headeks sõpradeks saada, aga ma lihtsalt tunnen, et ta ei oleks võimeline armastama, armastama Mathiast ja Mathias ei tundu ka teda armastavat. Ma ei mõtle seda vaid sellepärast, et Mathias veedab nüüd rohkem aega koolis Wendy'ga, sest ma olen täesti kindel, et ma olen talle kallim. 
Hakkasime kõik koos kodu poole jalutama, Mina, Mathias ja Wendy. Ma vaikisin enamuse ajast, vahepeal vaid naersin ja tegin nõustuvaid helisi. 
Olles meie majade ees, nägime, et mu kasuisa oli kodus ja seega läksime kõik kolmekesi Mathiase juurde.
Ma lahkusin kohe kui ema oli koju jõudnud, sest oma toas arvutis olla oli kindlasti huvitavam kui Mathiase ja Wendy flirtimist kuulata.
peagi oli aeg juba hiline ja ma läksin magama.
Hommikul ärgates olin ma pettunud, sest ma polnud ühtegi unenägu näinud. Läksin vannituppa ja tegin ennast korda, pesin hambad, kammisin juuksed ja panin need krunni ning ripsmetele ripsmedušši, loogiline onju? Seejärel lippasin oma tuppa tagasi, panin jalga dressid ja suvalise t-särgi. Toppisin oma Adidase kotti õhtuseks peoks ja järgmisesks päevaks musta, ilma varukateta kelidi, aluspesu, hambaharja, kammi ja muud sellist ning olin valmis Mathiase juurde minema
***
"Early to bed, early to wake, makes a lady smart, pretty and great!"
P.S Ma mõtlesin kaua, et mida teha teile jõulude ja uue aasta specialina, ma ei tea kas teile see meeldib, aga ma proovin. Järgmised osad kuni selle peo lõpuni tulevad läbi Mathiase silmade! 
Loodan, et meeldis :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar