pühapäev, 3. jaanuar 2016

Osa 25.0




Jõulu- ja uusaaasta eri! 1/6

*Läbi Mathiase silmade*

Istusin laua taga ja vahtisin köögikella. See näitas 11.35. Kuhu ta jääb? Ma juba pisut mures, mis siis kui ta ema ei lase tulla? Mis siis kui ta kasuisa tegi jälle midagi?
Olin valmis juba laua tagant püsti kargama, et talle helistada, kuid sel samal hetkel kuulsin õrna koputust välisuksel. Läksin pool-jooksuga ust avama. Seal ta oli! Naeratas.
"Hei! Tule sisse, ma juba ootasin sind" lipsas üle mu huulte kiiremini kui isegi aru sain. Lisella naeratus laienes veelgi ja ta tuli sisse. Pani oma riided ära, jalanõud riiulisse ja jope varna rippuma. 
Läksime kööki ja ma tegin talle kohvi, natuke lahjem, rohke piima ja natukese suhkruga, täpselt nii nagu talle meeldib. Ta võttis mu käest tassi ja tänas mind. Mõne minuti pärast alustas ta uut teemat.
"On sul peo jaoks joogid ja snäkid ostetud?"
"Mitte väga"
Lisella oli küll minu vastusega rahul, aga pööritas siiski silmi ja lausus naljatledes "Poisid...".
"Lähme elutuppa?" tegin ma ettepaneku Lisellale, millega ta koheselt nõustus. Enne asukoha vahetust võttis Lisella viimase sõõmu oma kohvist ja ruttas mulle järgi. Istusime diivanile ja ta vahetas taaskord teemat.
"Niiet... Sina ja Wendy, jah?
Mõmisesin jaatavalt.
"Mida mõtles Brooke sellega, et sa oled kõikide tüdrukutega oma klassis käinud?" küsis Lisella teeseldud tõsidusegal.
Vastasin talle sama ma-olen-üli-tõsine tooniga "Barbie mõtles seda, et ma vahetan peaaegu iga kuu tüdrukut, aga oma klassist olen käinud vaid kahega, Barbie endaga ja nüüd Wendyga"
Lisella hääletoon oli korraga tõesti tõsine "sa vahetad iga kuu tüdrukut?"
Ma hakkasin naerma "Ei-ei, sa said valesti aru. Tavaliselt kestavad need minu 'suhted' ainult ühe kuu, kui sedagi. Aga need 'suhted' ongi sellised, ainult lõbustamiseks, lõpp on juba suhte alguses mõlemale poolele ette teada.
"Lõbustamiseks?" 
"Tead, sa oled veel liiga väike selle lõbu jaoks," sõna 'väike' hääldasin nagu räägiksin väikese lapsega "et ma parem ei lasku detailidesse"
Lisella pahvatas naerma ja ma naersin koos temaga.
"Jah, ma parem ei tahagi teada" ütles ta viimaks kui sai jälle korralikult rääkida.
***
"Be happy for this moment. This moment is your life."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar